O mnie
-
Cześć!
Mam na imię Bartosz. Mam 23 lata i mieszkam na Zakamyczu.
Od dziecka interesowałem się komputerami i "grzebaniem" w sprzęcie - początkowo wymienianiem podzespołów i testowaniem nowych konfiguracji. Jestem absolwentem Technikum nr 9 w Krakowie na profilu technik informatyk, w trakcie nauki odbywałem praktyki w serwisie komputerowym, gdzie otrzymałem następujacą opinię od opiekuna praktyk: "Rzetelnie i sumiennie wykonuje swoje obowiązki, dba o urządzenia mu powierzone".
Po ukończeniu technikum od razu podjąłem pracę w zawodzie - najpierw w dziale handlowym sklepu komputerowego, następnie na sklepie-serwisie drukarek, w międzyczasie dorabiając sobie na naprawie uszkodzonych laptopów, tabletów i PC-tów.
Niemalże 10-letnia praktyka i obycie z przeróżnym sprzętem, samodzielna budowa dziesiątek komputerów i konfiguracja setek zestawów dla moich Klientów sprawiła, że zwracam się teraz w tym miejscu do Ciebie.
Jak każdy serwisant sprzętu komputerowego są pewne rzeczy, w których jestem lepszy od innych - nie ma serwisanta, który jest dobry we wszystkim.
Moimi specjalnościami są:
> Konserwacja i dbanie o sprzęt komputerowy
> "Cable management" - estetyczne ułożenie kabli w obudowie
> Przygotowywanie drukarek i kserokopiarek do pracy
Są to czynności niewdzięczne, czasochłonne, często pomijane przez serwisy i wykonywane "po łebkach".
Dlaczego o tym mówię, a nie piszę o sobie w samych superlatywach?
Ponieważ, jako mój Klient, masz prawo o tym wiedzieć.
Wprost mówię, że nie znam się na sprzęcie Apple czy skomplikowanych układach scalonych. Niemniej, nadal uczę się i poszerzam swoją wiedzę, aby móc oferować szerszy wachlarz usług na wysokim poziomie.
-
Dlaczego możesz mi zaufać?
Podczas świadczenia przeze mnie usług kieruję się przede wszystkim szacunkiem - stąd nazwa mojego serwisu.
> Szacunek do Ciebie
> Szacunek do Twojego czasu
> Szacunek do Twojego sprzętu
Moim priorytetem jest wyjść naprzeciw Twoim oczekiwaniom bez żadnych ukrytych kosztów. Przed przystąpieniem do naprawy informuję o szacowanych (w niektórych przypadkach dokładnych) kosztach i dopiero po ich zaakceptowaniu przez Ciebie zabieram się za serwis.
Staram się, w miarę możliwości, zaproponować naprawę na każdą kieszeń - czyli rozwiązania w różnym budżecie.
-
Nie zwlekaj! Skontaktuj się już teraz.